کفسابی در پلدشت

کفسابی در پلدشت 

پلدشت یکی از شهرهای مرزی ایران در شمال غربی کشور و از شهرهای مهم استان آذربایجان غربی است. که از لحاظ اقتصادی، نقش مهمی در این منطقه ایفا می‌کند. 

این شهر در ساحل زیبای رود ارس قرار دارد و رود زنگبار از وسط این شهر می‌گذرد که طبیعت این شهر را زنده و باطراوت کرده است. 

اگر در شهر پلدشت زندگی می‌کنید و نیاز به کمک و اطلاعات درباره خدمات ساختمانی دارید، با ما همراه شوید. در ادامه مطلب به شما می‌گوییم که کفسابی چیست، چه مزایا و اهمیتی دارد و هزینه‌ آن در کرمانشاه به چه صورت است. 

کفسابی چیست؟

کفسابی یا سنگسابی از جمله خدماتی است که به منظور پاک‌سازی، هم‌ترازی، یکدستی و برق انداختن کف ساختمان، مغازه و به طور کلی هر نوع بنایی استفاده می‌شود. هر ساختمانی اعم از اداری، مسکونی، مغازه، پارکینگ و غیره، در طول زمان و به دلایل مختلفی نظیر رفت و آمدهای مکرر، آلودگی‌های شهری و غیره، ممکن است دچار آسیب‌هایی شود. در این جور مواقع کفسابی یا سنگسابی برای رفع ناهمواری و براق کردن سنگ کف به کمک می‌آید.

در کفسابی که توسط دستگاه‌های مخصوصی که به آن کف‌ساب می‌گویند انجام می‌شود، لایه رویی سنگ به اندازه ۱ تا ۳ میلی‌متر، بسته به میزان آلودگی و آسیب، ساییده می‌شود تا به حالت کاملا براق و تراز در آید. 

اهمیت کفسابی 

کف هر بنایی به مرور زمان و به دلایل مختلفی، امکان دارد که کهنه و لک‌دار شود و تازگی، هم‌ترازی، شفافیت و براقی خود را از دست دهد.  برخی لکه‌ها به هیچ عنوان و با هیچ شوینده‌ای پاک نخواهند شد و تنها سنگسابی است که می‌تواند کف را دوباره تازه و نو کند و به افزایش طول عمر مفید ساختمان بیافزاید. 

بعلاوه برای از بین بردن خط و خش‌های ایجاد شده روی سنگ، کفسابی بهترین گزینه است که از پیشرفت آسیب و عمیق شدن آن جلوگیری خواهد کرد. 

فواید کفسابی 

  • کفسابی جلای زیادی به سنگ می‌دهد و به شفافیت آن کمک می‌کند. 
  • کفسابی تمام خط و خش‌های سنگ را از بین می‌برد. 
  • کفسابی یا سنگسابی به افزایش عمر مفید سنگ و ساختمان کمک می‌کند. 
  • با کفسابی و به کمک استادکاران ماهر، می‌توان سنگ‌های شکسته یا آسیب دیده را ترمیم کرد که هزینه‌ای به مراتب کم‌تر از تعویض سنگ‌ دارد. 
  • کفسابی نمای ساختمان را تازه و نو می‌کند. 
  • کفسابی به راحتی لکه‌هایی که با هیچ مواد شوینده‌ای از بین نمی‌روند را پاکسازی می‌کند. 

هزینه کفسابی در پلدشت

نمی‌توان قیمتی مقطوع برای کفسابی تعیین کرد چرا که عوامل‌ مختلفی نظیر متراژ، محل مورد نظر، میزان آلودگی و نوع سنگ در برآورد قیمت تاثیر دارند. هزینه کفسابی بر اساس هر متر مربع محاسبه می‌شود البته لازم به ذکر است که در متراژهای پایین معمولا قیمت به صورت کلی گفته می‌شود. 

نوع سنگ یکی از مهم‌ترین مسائل در برآورد هزینه است. سنگ‌ها دو نوع سخت و نرم دارند. هر چه سنگ استفاده شده نرم‌تر باشد، کفسابی آن آسان‌تر و در نتیجه هزینه کم‌تر است. 

 ویژگی‌های سنگ‌سابی خوب

وقتی کار سنگسابی به پایان می‌رسد باید توجه کنید که در انتها کف ساختمان کاملا مسطح، صاف و یک‌دست باشد، تمامی نقاط ساختمان براقی یک‌دستی داشته باشد و هیچ ردی از دستگاه روی سنگ باقی نمانده باشد. 

هر نقطه‌ای که امکان دسترسی با دستگاه را ندارد مثل گوشه‌های ساختمان، محل شکست‌ها و غیره معمولا می‌تواند از قلم بیفتد. توجه کنید که یک ساب‌کار ماهر این نقاط را باید با دست ساب بزند تا  زمانی که در نهایت کف  کل ساختمان یکدست شود. 

سخن آخر

در پلدشت ، کفسابی یا سنگسابی با استفاده از ابزارآلات مدرن، نیروی کار ماهر و کاملا تمیز انجام می‌شود. همان‌طور که اشاره کردیم کفسابی یا سنگ‌سابی، با هزینه‌ای به صرفه به جلوه و طول عمر مفید ساختمان می‌افزاید.  برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. 

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار