کفسابی در کرج

کفسابی در کرج

با سلام خدمت مشتریان گرامی، در این مقاله به اهمیت کفسابی در کرج می پردازیم، پس با ما همراه باشید.

کرج یکی از شهرهای مهم و بسیار پر رفت و آمد در بین شهرهای ایران می باشد. این شهر نیز مانند شهر تهران از ساختمان های مرتفع و اغلب قدیمی برخوردار می باشد.

در استان البرز روز به روز صنعت ساختمان سازی به سرعت در حال گسترش و پیشرفت می باشد و در نتیجه ساختمان های نو ساخت در حال افزایش است.

عملیات کفسابی مختص ساختمان های قدیمی نمی باشد بلکه برای ساختمان های نوساز نیز حائز اهمیت است. در ادامه این مقاله به کاربرد خدمات کفسابی برای ساختمان های قدیمی و هم ساختمان های نوساز خواهیم پرداخت.

شرکت کفسابی در کرج

کفسابی در کرج برای ساختمان های قدیمی :

کف ساختمان یکی از مهمترین عناصر ساختمان می باشد به همین دلیل زیبایی و سالم بودن سنگ کف از اهمیت بالای برخوردار است.

این سنگ ها کم کم و با گذشت زمان زیبایی خود را از دست می دهند و دچار آسیب می شود.

در صورتی که سنگ کف ساختمان دچار آسیب شود علاوه بر اینکه زیبایی خود را از دست می دهد باعث ایجاد مشکلاتی همچون رفت و آمد ساکنین و جابجایی وسایل می شود و تعویض این سنگ ها هزینه بسیار بالایی را در بر دارد و مقرون به صرفه نیست.

عملیات کفسابی باعث از بین رفتن درزها و قسمت هایی از سنگ که محل مناسبی برای جمع شدن آلودگی ها است می شود.

در هنگام این عملیات تمامی شکاف ها با بتونه مخصوص پر می شوند و از نفوذ آب و سایر آلودگی ها به داخل آن جلوگیری می شود.

کفسابی سبب یکدست شدن سنگ و افزایش عمر مفید آن می شود و از همه مهم تر سنگ مانند روز اول براق و درخشان می گردد.

در نتیجه بهترین راه حل برای رفع مشکل سنگ ها در کف ساختمان های قدیمی استفاده از خدمات کفسابی در کرج می باشد چرا که با این عملیات دیگر نیازی به تعویض سنگ ها نیست و تا مدت طولانی از مزایای این خدمات بهره خواهید برد.

خدمات کفسابی در کرج

کفسابی در کرج برای ساختمان های نوساز:

در ساختمان های نوساز برای صرفه جویی در هزینه ها با توجه به افزایش قیمت سنگ ها بهتر است از سنگ های ساب نخورده برای کف ساختمان استفاده کرد، زیرا این سنگ ها نسبت به سنگ های ساب خورده ارزان تر می باشند.

همچنین هنگام اجرای عملیات بنایی و یا نقاشی امکان ریخته شدن مصالح بر روی کف وجود دارد و در صورتی که از سنگ ساب خورده در کف استفاده شده باشد دچار کثیفی می شود و برای تمیز کردن آن به کفسابی نیاز است.

در نتیجه توصیه می شود از سنگ های ساب نخورده برای ساختمان های نوساز به کار برده شود و پس از اتمام کار از عملیات کفسابی در کرج برای براق کردن آن استفاده شود. در این حالت از هزینه های اضافی جلوگیری می شود.

‫5/5 ‫(1 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار