اصول مراقبت از سنگ کورین

اصول مراقبت از سنگ کورین

اصول مراقبت از سنگ کورین مهم است ، سنگ کورین یکی از مهم ترین سنگ ها است که در حال حاضر بسیار در منازل به کار گرفته می شود . در خصوص این نوع از سنگ باید آگاهی بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم بهترین راه حل را برای تمیز کردن و نگهداری از آن ها انتخاب کنیم.

روش های تمیز کردن سنگ کورین

چنانچه سنگ کورین به کار رفته در منزل دچار آلودگی شد می توان از اسید اسکالئیک برای تمیز کردن آن استفاده کرد.

زمانی که سنگ کورینی که به رنگ سفید است به وسیله لکه قهوه کثیف شده باشد می توان از اسید اسکالئیک برای از بین بردن آن استفاده کرد.

برای پاک کردن اسید اسکالئیک ریخته شده بر روی سطح سنگ آب بهترین گزینه محسوب می شود ، البته احتمال آن وجود دارد که پس از خشک شدن سطح سنگ مجددا عملیات اسید ریزی تکرار شود تا لکه به طور کامل از بین برود.

یکی دیگر از روش های تمیز کردن سنگ کورین به کارگیری از سفید کننده می باشد ، محلولی که دارای ماده سفیدکننده است بهترین گزینه برای تمیز کردن سنگ کورین سفید در منزل بوده و موجب درخشندگی آن خواهد شد.

این مطلب را نیز به خاطر داشته باشید که هرگز از مواد سفیدکننده ای که بیشتر از ۵۰ درصد هستند برای تمیز کردن کورین استفاده ننمایید چرا که موجب خوردگی سنگ شده و ظاهر نازیبایی را برای آن ایجاد خواهند کرد ؛ البته استفاده از سفید کننده تنها در خصوص کورین هایی که به رنگ سفید هستند توصیه می شود اما در مورد رنگ های دیگر این سنگ مصنوعی نباید از آن ها استفاده کرد چرا که رنگ آن ها را نابود خواهد کرد.

می توانید شوینده ای را که در آن آمونیاک وجود دارد برای تمیز کردن سنگ های کورین رنگی امتحان نمایید ، البته این مورد نیز در صورتی باید انجام شود که به کارگیری از محلول صابون غیر اسیدی و آب نتواند لکه های موجود بر روی آن را از بین ببرد.

بهتر است محلول آمونیاکی را بر روی سطح سنگ اسپری کرده و اندکی زمان دهید تا محلول در درون لکه نفوذ کند سپس به راحتی آن را پاک کنید.

همچنین می‌توانید از خدمات کفسابی و سنگسابی با بالاترین کیفیت توسط ما استفاده نمایید .

‫5/5 ‫(1 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار