مراقبت از سنگ سرامیک

مراقبت از سنگ سرامیک

بعد از این که دکوراسیون داخلی منزل را تغییر دادید حال نوبت به کار اصلی می رسد که نگهداری و مراقبت از سنگ سرامیک می باشد. زمانی که به طور صحیح از سنگ های سرامیکی استفاده شده در دکوراسیون منزل تان مراقبت کنید علاوه بر این که هزینه ای که پرداخته اید را محفوظ نگه می دارید و هم این که جلوه و ظاهر دکوراسیون منزل تان همچون روز اول باقی می ماند. اگر این کار را انجام دهید باعث می شود که همیشه محیط خانه تان زیبا باشد و نظر همه را به خود جلب کند. یکی از روش های نگهداری درست لازمه این است که شیوه ها و محصولاتی که با کیفیت هستند و برای هر قسمت مناسب می باشند را به کار ببرید.

مراقبت از سنگ سرامیک با تمیز کردن سطوح آن

پیش از آن که کاشی های سرامیکی را تمیز کنید، باید با استفاده از جاروب و یا جارو برقی ذره های آشغالی که بر روی آن وجود دارد را جمع آوری نمایید. برای این کار پیشنهاد می کنیم که یک برسی که دارای موهای ریز نرم می باشد و یا سر مخصوص جارو برقی را به کار ببرید تا بر روی سطوح سرامیکی خطی به وجود نیاید و آسیبی نبیند.

پس از این که این کار را تمام کردید کف را با استفاده از آب گرم تمیز کنید.

پاک کردن لکه

در صورتی که لکه ای بر روی سطح سرامیکی وجود داشت، محلول هایی که دارای PHخنثی هستند را به کار برده و آن را تمیز کنید.

تعداد زیادی از کسانی که دوغاب و درزگیر را تولید می کنند محلول هایی با PHخنثی دارند که به طور مخصوصی برای سطوح سرامیکی تولید شده اند.

پس از تمیز کردن سطح مورد نظر را با استفاده از آب گرم شست و شو دهید.

لکه های سخت

برای از بین بردن لکه هایی که سرسخت هستند یک زداینده به کار ببرید.

برای این که بتوانید لکه های دوغاب را از بین ببرید می توانید از یک پد شست و شوی نایلونی که با مایع ظرفشویی مرطوب شده است استفاده کنید.

برای این که از لکه جلوگیری کنید باید در طول سال دو مرتبه از درزگیر دوغاب استفاده کنید.

هشدار: از شوینده هایی که اسیدی و سفید کننده هستند و استفاده از آن ها باعث بی رنگ شدن و از بین رفتن دوغاب می شوند استفاده نکنید.

علاوه بر این صابون های روغنی و آمونیاکی که باعث زرد شدن دوغاب می شوند به کار نبرید و برای این که به این سطوح آسیب وارد نکنید نباید از سرکه نیز استفاده کنید.

همچنین برای پاک کردن این لکه ها می توان از کفشویی استفاده کرد.

گاهی میشنویم افرادی از اصطلاح کفسابی سرامیک استفاده می‌کنند.

باید بدانید این اصطلاح کاملا اشتباه است زیرا در صورتی که سطح سرامیک با استفاده از دستگاههای کفسابی سابیده شود،لعاب آن از بین می‌رود و دیگر زیبایی و استحکام اولیه را نخواهد داشت.

‫5/5 ‫(1 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار