سنگسابی کف و دیوار

سنگسابی و کاربرد آن در زیباسازی ساختمان

اصولا سنگ­هایی که در ساختمان سازی به کار برده می شوند پس از چند سال دیگر جلوه اولیه خود را نداشته و دچار کدری و آلودگی می شوند. عمدتا ۱۰ سال پس از اجرای سنگ در ساختمان باید آن ها را ساب زد تا بتوانند جلوه­ی اولیه خود را به دست بیاورند. اگر بخواهیم سنگسابی را تعریف کنیم باید بگوئیم زمانی که سطوح سنگی مورد عملیات پاکسازی قرار می گیرند در اصطلاح به این عمل سنگسابی اطلاق می شود.

سنگسابی کف و دیوارسنگسابی برای چه سطوحی انجام می شود ؟

در خصوص این عملیات باید عنوان کنیم تنها سنگ های کف ساختمان مد نظر نیست و کلیه سنگ هایی که در دیوارها و یا نمای ساختمان به کار رفته و یا حتی در پله ها قرار داده شده می توانند مورد عمل سنگسابی واقع شوند. برای اینکه سطوح سنگی مختلفی که در ساختمان وجود دارد به راحتی تمیز شوند باید از تجهیزات و دستگاه هایی استفاده کرد که مختص این کار باشند و بتوان از آن ها در هر سطحی از سنگ استفاده کرد و کاربران با هیچ محدودیتی در این زمینه مواجه نباشند.

تفاوت کفسابی و سنگسابی :

همین مسایل موجب شده تا عمل سنگسابی با کفسابی مشترک خوانده شود اما باید بگوئیم کفسابی با توجه به نام خود تنها در خصوص سنگ هایی استفاده می شود که در کف ساختمان قرار داده شده اما سنگسابی کلیه سنگ های موجود در دیوارها و دیگر فضاها را نیز شامل می شود و فرایند کالر را که در ارتفاع بالا انجام می شود و برای انجام آن از تخصص ویژه ای باید برخوردار بود و ابزارهای ویژه ای به کار می رود دربرمی گیرد.

عملیات سنگسابی را می توان در ارتفاع بالا نیز انجام داد و برای این کار ابزار تخصصی مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته :

یکی از نکاتی که در خصوص انجام عملیات سنگ سابی باید در نظر داشت بیمه بودن کلیه افرادی است که برای انجام این کار استخدام می شوند و قرار است در ارتفاع بالا به انجام این کار بپردازند؛ چرا که این کار ایمنی زیادی ندارد و احتمال دارد در هنگام انجام فرایند سنگ سابی دچار حادثه گردند.

از این رو افرادی که تمایل به سنگ سابی ساختمان خود دارند باید به سراغ شرکت هایی بروند که پرسنل خود را بیمه کرده اند تا در صورت بروز حادثه با هیچ مشکلی مواجه نشوند.

گروه کفسابی۲۰ با بیش از ۱۵ سال تجربه، آماده انجام پروژه های کفسابی و سنگسابی ساختمان شما با بالاترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن است .

‫5/5 ‫(1 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار