تمیز کردن سنگ

تمیز کردن سنگ طبیعی و سنگ مرمر

تمیز کردن سنگ طبیعی و سنگ مرمر ، گرانیت و سایر کاشی های سنگی طبیعی با ترکیب یک شوینده ملایم و آب گرم می باشد ، تا باعث آسیب رسیدن به سطوح این نوع از سنگ ها نشود.

همچنین برای این که از خراشیدگی روی سطوح جلوگیری کنید باید از یک پارچه و یا تی که جنس آن ها نرم است استفاده کنید.

در صورتی که لکه ی صابونی بر روی این سطوح ایجاد شد باید تا زمانی که این لکه از روی سطوح از بین برود ، با آب سرد سطح این سنگ ها را شست وشو داد.

همچنین برای درخشندگی بیشتر، با استفاده از یک پارچه میکروفایبر تایل ها را براق کنید.

هشدار: برای تمیز کردن این نوع سنگ ها نباید از پاک کننده هایی که مخصوص کاشی های سرامیکی هستند و شوینده های اسیدی و یا قلیایی به کار ببرید، علاوه بر این از برس ها و پارچه هایی که زبر و خشن هستند نیز نباید استفاده کنید، زیرا باعث آسیب رسیدن به این سطوح می شود.

تمیز کردن سنگ طبیعی و سنگ مرمر

برق انداختن پله های از جنس سنگ مرمر

برای براق کردن پله های سنگی ای که رنگ شان سیاه است باید برای شروع آن ها را با آب شست و شو دهید و پس از این که خشک شدند، از یک پارچه ای که به کمی گازوئیل آغشته شده است استفاده کنید و بر روی پله ها بکشید تا براق شوند.

اگر کفپوش مرمری در منزل تان دارید برای این که بتوانید آن را تمیز و صیقلی کنید باید با استفاده از گل سفید و تربانتین خمیری را تهیه کنید و بر روی آن بکشید، پس از اتمام کار متوجه می شوید که چگونه کفپوش های تان براق شده اند.

نکته ای که باید به آن حتما توجه کنید این است که پیش از این که از شوینده ای برای سطوح سنگی استفاده کنید مواردی که برای منع مصرف آن است را مطالعه کنید تا پس از انجام کار با مشکل روبه رو نشوید.

همچنین می توانید از خدمات کفسابی ما استفاده کنید.

‫5/5 ‫(1 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار