دستگاه کفسابی مدرن

استفاده از دستگاه کفسابی مدرن

اغلب مواقع که سنگ های به کار رفته در کف ساختمان دچار کثیفی می شوند ، افراد اشتباها به سراغ استفاده از مواد اسیدی و جوهر نمک می روند و با این کار موجب می شوند رنگ سنگ کدر شود.

در این حالت برای اینکه سنگ بتواند جلا و درخشش خود را به دست بیاورد ، اجبارا باید لایه ای روی آن حذف شود که این عمل را تنها دستگاه کفسابی انجام می دهد و موجب می شود سنگ حالت اولیه خود را به دست بیاورد و یا گاهی درخشان تر از قبل شود.

در حال حاضر دستگاه های مدرنی برای انجام کفسابی و سنگسابی استفاده می شود که ساب ایتالیایی یکی از آن ها می باشد و این قابلیت را دارد که جلا و شفافیت بیشتری را برای سنگ های کف به ارمغان بیاورد. استفاده از این دستگاه مدرن موجب می شود تا سنگ های به کار رفته طول عمر بیشتری داشته باشد و مدت زمان بیشتری بتوان از آن ها استفاده کرد. زمانی که سنگ مورد نظر در ساختمانی به کار گرفته می شود برای اینکه سطح یکدستی ایجاد شود از کفسابی استفاده می گردد.

فواید کفسابی

انجام کفسابی موجب می شود تا سنگ کف ساختمان براق تر از قبل دیده شود و زیبایی آن بسیار بیشتر خواهد شد.

این عمل باعث می شود تا کلیه فرورفتگی ها و برآمدگی های موجود میان سنگ ها از بین رفته و سطحی یکدست داشته باشید.

استفاده از دستگاه های مدرن در امر کفسابی موجب می شود تا سنگ های به کار رفته در کف ساختمان سطح صاف و صیقلی به دست آورده و تمیز کردن آن ها نیز راحت تر شود.

زمانی که سنگ های کف ساختمان به کمک دستگاه های مناسبی صیقلی می شوند طول عمر بیشتری خواهند داشت و رفت و آمد زیاد موجب لقی آن ها نخواد شد.

جلوه ای که این دستگاه ها به ارمغان خواهند آورد بیشتر از قبل می باشد و سنگ ها کمتر دچار کدری می شوند و سطح صاف آن ها سیاهی ها را کمتر به خود می گیرد و این صافی به اندازه ای است که دیگر نیازی به دیدن چشم ندارد و با لمس دست نیز می توان آن را احساس کرد.

‫5/5 ‫(1 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار