نماشویی ساختمان ها با طناب

نماشویی ساختمان ها با طناب

این روزها از روش های مختلفی برای نماشویی استفاده می شود که نماشویی ساختمان با طناب از جمله محبوب ترین روش ها به شمار می رود .

در ادامه قصد داریم تا اطلاعاتی پیرامون نماشویی ساختمان و نیز نماشویی ساختمان با طناب و مزایای و معایب آن ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

نماشویی ساختمان

در حقیقت به فرایند تمیز سازی نمای ساختمان و زدودن آلودگی ها، بقایا تعمیرات، فضولات پرندگان ، رسوبات  و… از روی آن نماشویی گویند که برای انجام آن از وسایل مخصوص اعم از طناب، شوینده ها جرم گیر ها و گاها هم عایق های نانو استفاده می شود.

برای اینکه نمای یک ساختمان همواره تمیز و زیبا باشد باید سالی چند بار شسته شود و هنگامی که پای نمای یک آسمان خراش وسط باشد مسلما شستشوی آن به تعداد چند بار در سال امری سخت تر و دشوار تر خواهد بود که نیاز به نیروی متخصص خود دارد.

شیوه های مورد استفاده برای نماشویی ساختمان با طناب

نماشویی ساختمان با طناب هیچ محدودیت خاصی ندارد و می توان از تمام روش ها و وسایلی که در نماشویی ساختمان به وسیله ی داربست استفاده می شود هم در نماشویی ساختمان با استفاده از طناب بهره برد .

اما مسلما مانند هر کار دیگری حتما در بین چند روش یک روش به عنوان بهترین شیوه مورد استفاده قرار می گیرد. در مورد نماشویی ساختمان با طناب نیز چنین موضوعی مطرح است. بهترین روش برای نماشویی ساختمان با طناب استفاده از دستگاه واتر جت می باشد چون این روش در مقایسه با سایر روش ها مزیت های بیشتری دارد .

از جمله آن ها می توان به راحتی استفاده از آن اشاره کرد به طوری که در استفاده از این روش دست انسان کمتر خسته می شود علاوه بر این قدرت جرم زدایی و تمیز کردن آن نیز به مراتب بیشتر می باشد.

از دیگر مزیت های این روش می توان به سرعت بالای آن اشاره کرد. استفاده از دستگاه واترجت در نماشویی ساختمان با طناب سرعت کار را چند برابر می کند به طوری که اگر شستشوی یک ساختمان با دست یک هفته طول بکشد با دستگاه واتر جت تنها چند روز طول می کشد.

مازاد بر تمام موارد ذکر شده شخص هنگام استفاده از واتر جت نیاز به کنترل و حمل وسایل بسیار ندارد حال اینکه بایستی در روش های دیگر وسایل متنوعی را با خود حمل کنید. این مزیت در کار بر روی ساختمان های مرتفع بسیار حیاتی است.

نکته : برای نما های کامپوزیتی نباید از واتر جت استفاده کرد چون ممکن است از کامپوزیت عبور کرده و وارد ساختمان شود . بهترین گزینه برای این گونه نما ها استفاده از کف و ابر برای نماشویی می باشد.

مزایای نماشویی ساختمان با طناب

نماشویی ساختمان با طناب دارای مزایای بسیار بیشتری نسبت به سایر روش ها می باشد از جمله اینکه این روش بهترین گزینه برای شستشوی ساختمان هایی با ارتفاع بلند می باشد چرا که این امکان را به نماشویان می دهد تا از آزادی عمل بیشتری برخودار شوند

و به همه ی قسمت های نمای ساختمان دسترسی داشته باشند علاوه بر این سرعت عمل نصب و استفاده از این روش بسیار کمتر می باشد و هزینه های مصرفی را به شدت کاهش می دهد .

در نماشویی ساختمان با طناب برخلاف نماشویی ساختمان با داربست هیچ احتیاجی به نصب و راه اندازی سازه های مکانیکی بزرگ  مانند داربست نمی باشد و تمام امکانات به راحتی بر روی ساختمان نصب می شوند و هیچ گونه آسیبی به  سطوح و یا نمای  ساختمان وارد نمی کنند

همچنین ابزارآلات لازم برای این کار به راحتی نصب و جمع می شوند و تجهیزات مورد نیاز نیز برای شستشو به راحتی به وسیله ی طناب و یا تمسه به نماشویان متصل می شود که ریسک افتادن آن ها را کاهش می دهد.

هم اکنون با کارشناسان نماشویی گروه کفسابی ۲۰ تماس حاصل فرمایید

‫5/5 ‫(1 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار