نماشویی در تهران

نماشویی در تهران

در بین خدمات ساختمانی، نماشویی در تهران بیشترین درخواست را در بین این خدمات دارد. زیرا شهر تهران دارای ساختمان های بلند و برج های بسیار زیادی می باشد که به علت شلوغی و پر تردد بودن وسایل نقلیه و سایر عوامل باعث آلوده شدن شهر و خصوصا سطح نمای ساختمان ها می شود.

نمای ساختمان ها در انواع طرح ها و جنس های مختلفی همچون شیشه، سنگ ، کامپوزیت، آجر و … وجود دارد که متاسفانه همه این نوع نماها در برابر آلودگی بسیار زیاد شهر تهران پایدار و مقاوم نیستند و به سرعت نمای ساختمان ها کثیف و زشت می شوند.

یکی از بهترین و رایج ترین روش ها برای رفع این مشکل استفاده از خدمات نماشویی در تهران در دوره های زمانی منظم و مشخص می باشد که این امر باعث جلوگیری از تثبیت جرم و آلودگی بر روی سطح نمای ساختمان می شود و یا با استفاده از فناوری نانو می توان سطح نما را برای مدت زیادی از انواع آلودگی ها تمیز نگه داشت.

نانو نوعی ماده آب گریز است و هنگامی که سطح نما به آن آغشته می شود دیگر هیچ گونه آلودگی و گرد و غبار قادر به نشستن بر روی سطح نما نمی باشد و از نفوذ آب نیز جلوگیری می کند.

از این نوع ماده بیشتر در نماهای سنگی مورد استفاده قرار می گیرد.

خدمات نماشویی در تهران

خدمات نماشویی در تهران هر چند وقت باید انجام شود؟

همانطور که گفته شد عامل اصلی کثیف شدن نمای ساختمان ها در تهران، وجود آلاینده های بسیار زیاد ناشی از سوخت های فسیلی است که میزان این آلودگی ها به شدت رو به افزایش است و می تواند در مدت زمان کوتاهی زیبایی نمای ساختمان شما را از بین ببرد.

میزان جذب آلودگی های موجود در هوا به جنس نمای ساختمان نیز بستگی دارد. مثلا نماهای آجری زودتر از نماهای سنگی دچار کثیفی می شوند و برای تمیز کردن آن باید از واترجت استفاده شود.

اما برای شستشوی نماهای شیشه ای از مواد شوینده مخصوص استفاده می شود و نیازی به واترجت نمی باشد.

عملیات نماشویی در تهران

از چه تجهیزاتی برای نماشویی در تهران استفاده می شود؟

اکثر ساختمان های تهران از ارتفاع بسیار زیادی برخوردار می باشند که در این صورت برای نماشویی این ساختمان ها نمی توان از داربست استفاده کرد . یکی از بهترین روش ها استفاده از طناب و راپل می باشد . اما داربست به دلیل ثابت بودن تسلط بیشتری را به مجری برای انجام کار با بهترین کیفیت می دهد.

راپل نوعی طناب بسیار مقاوم می باشد که مخصوص انجام عملیات نماشویی طراحی شده است. به این صورت که آن را از بلند ترین نقطه ساختمان نصب می کنند و متصدی به صورت معلق و در ارتفاع های مختلف قادر به انجام نماشویی می باشد.

دستگاه های نماشویی مانند سند بلاست ، واترجت و غیره با توجه به جنس نما، وسعت و ارتفاع ساختمان انتخاب می شوند.

شرکت نماشویی در تهران

‫5/5 ‫(1 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار