شستشو نمای شیشه ای

شستشو نمای شیشه ای

شستشوی نمای شیشه ای تخصص گروه کفسابی۲۰ است٬ مشاوره و بازدید رایگان ٬ هم اکنون تماس حاصل فرمایید!

این رزو ها با توجه به آلودگی ها و افزایش ریز گرد ها شستشوی نمای شیشه ای بیش از پیش اهمیت یافته است به طوری که صاحبان بنا ها می کوشند تا همواره نمای شیشه ای ساختمان خود را تمیز نگه دارند و آن ها بشورند .

نمای یک ساختمان بیانگر سبک و سلیقه ی صاحب خانه است  از این رو برای صاحبان بنا ها بسیار مهم بوده و سعی می کنند  تا در بهترین وجه ممکن آن را تمیز نگه دارند البته باید در نظر داشته باشید که شستشوی نمای شیشه ای امری حساس بوده و نمی توان آن را به همین راحتی ها انجام داد . چنانچه شما نیز تمایل دارید تا در مورد شستشوی نمای شیشه ای اطلاعات بیشتری کسب کنید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

انواع روش های شستشوی نمای شیشه ای

شستشوی نمای شیشه ای به روش های و شیوه های گوناگونی انجام می شود . برای این کار از دستگاه های مختلفی ماند بالابر ، داربست ، طناب و… استفاده می شود تا دسترسی شخص نما شو به شیشه را تامین کند . آن موقع شخص نما شو باید تصمیم بگیرد که با کدام شیوه اقدام به شستشو نمای شیشه ای کند .

برای شستشو نمای شیشه ای شیوه های متفاوتی وجود دارد از جمله آن ها استفاده از سطل آب و اسفنج ، دستگاه سند بلاست و دستگاه واتر جت می باشد که البته هر کدام مزیت و ویژگی های مخصوص به خود را دارند . استفاده از سطح آب و اسفنج یکی از معمول ترین شیوه ها و البته ساده ترین آن ها نیز می باشد که به وسیله ی آن شخص نما شو اقدام به شستشوی نمای شیشه ای می نماید . در ادامه دو روش دیگر را برای شما عزیزان تشریح خواهیم کرد.

شستشوی نما به وسیله ی دستگاه واتر جت

دستگاه واتر جت دستگاهی است که آب کم فشار معمولی را تبدیل به آب پر فشار می کند و با نیروی برق و در دو مدل تک فاز و سه فاز در بازار عرضه می شود . در مدل های مختلف این دستگاه ها حجم مخزن ها نیز متفاوت بوده و هرچه حجم مخزن بیشتر باشد ،شخص نما شو می تواند در یک بار استفاده میزان بیشتری از نمای شیشه ای را با آن تمیز کند

دستگاه واتر جت با هر دو نوع آب گرم و سرد کار می کند ومی تواند اجرام را از بین ببرد البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که آب فشار بالا نباید آسیبی به شیشه وارد سازد و آن را از بین ببرد.

شستشوی نما با دستگاه سند بلاست

دستگاه سند بلاست نیز کاملاه مشابه دستگاه واتر جت می باشد با این تفاوت که قدرت دستگاه سندبلاست بیشتر است و از آن برای نقاطی استفاده می شود که دارای لکه های مقاوم زیادی است و نمی توان با دستگاه واتر آن را تمیز کرد. این دستگاه نیز همانند دستگاه واتر جت با دو نوع آب گرم و سرد کار می کند و می تواند نما های مختلف را شستشو دهد .

یکی دیگر از مزایای دستگاه سندبلاست عدم استفاده از مواد شوینده در آن است به طوری که تنها فشار آب آن قادر است تا کثیفی ها را پاک نماید به همین جهت  این دستگاه سازگاری بیشتری با محیط زیست دارد.

در امر شستشوی نمای شیشه ای باید همواره این نکته در نظر داشته باشید که شستشوی نمای شیشه ای باید بصورت دوره ای در ماه ها و فصل های مختلف سال صورت گیرد چون با توجه به افزایش میزان آلودگی هوا در مناطق مختلف کشور ، نما های شیشه ای بیشتر در معرض خطر و آلودگی قرار دارند.

نماشویی در تهران و کرج را با قیمت مناسب و تضمین کیفیت به گروه کفسابی۲۰ بسپارید!

‫5/5 ‫(1 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با استادکار