سنگ اسلب

سنگ اسلب چیست؟

سنگ اسلب به سنگ های ساختمانی گفته می شود که دارای ابعاد بسیار بزرگی می باشند. این نوع سنگ ها در ابعاد ۱۲۰*۲۲۰ سانتی متر و بیشتر وجود دارد.

سنگ ها پس از استخراج از معادن به کارخانه های سنگبری فرستاده می شوند که در این کارخانه ها با ابعاد و اندازه های بسیار متنوع سنگ ها را برش می دهند.

سنگ اسلب یک سنگ مناسب برای کفسابی است و پس از آن زیبایی آن دو چندان می‌شود.

یکی از ویژگی های مهم سنگ اسلب، صادراتی بودن آن است که باعث شده تا تولید و عرضه این سنگ ساختمانی بسیار حائز اهمیت قرار گیرد.

این سنگ باید با ضخامت دقیق، شفافیت و دقت بسیار بالا ساب زده شود و برش آن نیز باید یکنواخت و بسیار دقیق باشد تا کیفیت و شرایط لازم برای صادرات را داشته باشد.

موارد کاربرد سنگ اسلب

از این نوع سنگ می توان در کف ساختمان و به عنوان سنگ تزئینی در دیوارها استفاده نمود.

همچنین از این سنگ ساختمانی می توانید به صورت دور بر در فضای لابی ها، سالن های کنفرانس، دیوارهای سالن منازل و سایر مکان ها استفاده نمایید تا به فضای خود جلایی خاص ببخشید.

از موارد شناخت سنگ اسلب می توان به ابعاد و اندازه های این سنگ که ضخامت استاندارد آن ۲ سانتی متر می باشد اشاره کرد.

کاربرد سنگ اسلب

مزایای سنگ اسلب جهت استفاده در ساختمان ها

چسبندگی این سنگ ساختمانی :

برای نصب سنگ اسلب در دیوارها از دوغاب و سیمان استفاده می شود. به دلیل دارا بودن چسبندگی بالای این سنگ، امکان نصب آن در ارتفاعات بالا نیز به راحتی امکان پذیر می باشد.

تنوع بالا در رنگ و زیبایی :

سنگ اسلب به صورت طبیعی می باشد و در مراحل تولید و ارائه آن به بازار از هیچ رنگ مصنوعی برای زیبا شدن آن استفاده نمی شود و این سنگ با همان شکل و ظاهر طبیعی خود برش میخورند و وارد بازار می شوند.

نگهداری آسان :

با توجه به تشکیل این سنگ ها در فضایی کاملا طبیعی و برخورداری از استحکام و مقاومت بالا در برابر شکسته شدن و سازگاری با دماهای مختلف هوا، می توانید با خیال آسوده انواع سنگ اسلب طبیعی را در هر فضای از ساختمان به کار ببرید.

به دلیل طبیعی بودن این سنگ و سخت بودن مراحل تولید و برش آن، قیمت آن بسیار بالا می باشد.

انواع و مدل های متنوع سنگ اسلب

سنگ اسلب گرانیت

این سنگ برای اکثر افراد نامی آشناست که از مهم ترین خصوصیات بارز آن می توان به استحکام بالا، زیبایی خیره کننده و تنوع رنگ های آن اشاره کرد.

سنگ اسلب کوارتز

این سنگ از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه، خراش و گرما برخوردار است که بهترین گزینه برای سنگ کابیت و اپن منازل می باشد.

سنگ مرمر طبیعی

سنگ مرمر در دکوراسیون داخلی مدرن و سنتی نقش و کاربرد فوق العاده ای دارد بطوری که با ظرافت و زیبایی خود می تواند به فضای شما جلوه ای خیره کننده بخشد.

سنگ اسلب تراورتن

این نوع سنگ اسلب دارای طبیعتی گرم و جلوه ای سنتی می باشد. شکل ظاهری آن به سنگ آهک شباهت بسیاری دارد.

سنگ طبیعی اونیکس

سنگ اونیکس یک سنگ کاملا طبیعی دارای شفافیت و زیبایی خاصی می باشد که می توان آن را از نمونه سنگ های ساختمانی کلاسیک درنظر گرفت.

سنگ اسلب از جمله سنگهای طبیعی پر کاربرد در ساختمانها است که با وجود استحکام بالا، پس از مدتی کثیف شده و زیبایی اولیه خود را از دست می‌دهد .

بهترین روش برای حل این مشکل، استفاده از خدمات کفسابی می‌باشد که گروه ما میتواند این خدمات را با بالاترین کیفیت به شما ارائه دهد .

‫3/5
Call Now Buttonتماس با استادکار